Alla inlägg den 4 december 2015

Av siid - 4 december 2015 12:05

Tjabba tjena!
Idag har jag varit på vårdcentralen och träffat min läkare. Jag fick mediciner: antidepressiva och ångestdämpande. För 2 veckor sen fick jag sömntabletter, som ska hjälpa mig att somna och behålla sömnen.
Och i början av januari, eventuellt, ska jag få börja på KBT. Förhoppningsvis mår jag bättre av det. Bara hålla tummar och tår!

Imorgon ska vi på julmarknad, både på skansen och på Drottningholms slott! Jag, Micke, Oliver och mamma. Ska bli mysigt!

Oliver har fått mediciner också. Han har antagligen astma, så han har fått en inhalator och två olika mediciner han ska andas in. Den ena på morgon och kväll och den andra vid behov. Hoppas han blir bättre bara!

Nu ska jag och Oliver gå och vila. Han är hemma idag eftersom han inte är riktigt helt kry...

Over and out, scream and shout!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma. Sambo. Förlovad. Storasyster. Bästa vän. Dotter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards