Direktlänk till inlägg 23 april 2015

#backtoblack

Av siid - 23 april 2015 01:00

jag har ä n t l i g e n färgat mitt hår! imorgon kommer mitt löshår, är sååå lycklig!
håret blev då svart, och imorgon kommer knallrött hår, och en del av det kommer jag färga svart, så det smälter in bättre, så det blir bara lite rött i det svarta. kommer bli asbra!

imorgon är dagen fullproppad med saker, hua!
först ska jag hämta ut löshåret och färga det.
sen ska jag åka till mamma och möta mamma och lillasyster, så ska vi åka iväg och handla lite, jag ska bland annat köpa lite förkrök till mig och mikkan, eftersom vi ska ut och kalasa imorgon.
efter vi har handlat så ska vi åka hem till min mamma och laga tacos, sen när micke slutar jobba vid 16, så kommer han också hem till mamma så ska vi äta middag allihopa tillsammans. 
efter middagen så ska jag och micke möta upp mikkan, så åker vi hem till oss, så jag och mikkan kan fixa oss och föra lite!
oliver sover hos min mamma, eftersom micke ska spendera kvällen/halva natten till att fixa klart fälgarna till bilen, så han kan byta till sommardäck.

känner mig så glad och taggad inför helgen!
på lördag ska jag, micke och oliver åka hem till mickes syster isa, vi ska vara barnvakt åt hennes dotter, olivers kusin alltså! 
och på söndag kommer min mormor, moster, mosters kille (som btw friade till henne igår, i dubai!!!), och fam. klein hem till oss och firar olivers 1årsdag i efterskott.
så hela helgen är fullbokad, men det är bara kul!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av siid - 4 december 2015 12:05

Tjabba tjena! Idag har jag varit på vårdcentralen och träffat min läkare. Jag fick mediciner: antidepressiva och ångestdämpande. För 2 veckor sen fick jag sömntabletter, som ska hjälpa mig att somna och behålla sömnen. Och i början av januari, eve...

Av siid - 26 september 2015 01:12


hoppla! jag måste berätta om min nya vän: josefine!josefin, hittade jag på facebook. jag sökte efter någon här ute på ekerö som kunde göra naglar! blev tipsad om jossan.wow, säger jag bara... vilken perfect match! hon har nästan lika skev humor som j...

Av siid - 25 september 2015 01:00

ahmen tja! glömde visst bort bloggen lite... sist jag skrev så va det straxt innan vi flyttade. flytten gick jättebra! vi trivs som fiskar i vattnet! kan även berätta att oliver har börjat på dagis, där han trivs såååå bra! jag har även fyllt år! b...

Av siid - 14 juli 2015 01:00


tjabba tjena. nu är det så att vi flyttar på måndag, den 20e.och började packa igår. jävlar asså.... det här är första riktiga gången jag flyttar. innan har jag bara flyttat med mina kläder och lite skit. men nu ska allt ner. jag får näst intill pani...

Av siid - 5 juni 2015 01:00

halloj!har inte skrivit på ett tag, eftersom jag inte tänkt på bloggen över huvudtaget.men nu är jag har här iaf! det nya är att vi ska flytta, äntligen!vi ska flytta till ekerö, och ta över mickes pappas lägenhet. en 3a!är så nöjd över det, jag och ...

Presentation


Mamma. Sambo. Förlovad. Storasyster. Bästa vän. Dotter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards