Alla inlägg under juli 2015

Av siid - 14 juli 2015 01:00

tjabba tjena. nu är det så att vi flyttar på måndag, den 20e.
och började packa igår. jävlar asså.... det här är första riktiga gången jag flyttar. innan har jag bara flyttat med mina kläder och lite skit. men nu ska allt ner. jag får näst intill panik. dels för att det är mycket att packa och allt ska hinnas med. dels för att det är ett stort steg. jag och micke flyttar till våran första egna lägenhet, eftersom den vi bott i nu har varit i andra hand. 
så det här är både spännande och roligt, samtidigt som det är jävligt läskigt.
så jag får lite ångest av det här, för jag vet inte riktigt vart jag ska göra av alla känslor som väller fram... men jag vet att det kommer bli jävligt bra när vi har flyttat klart och fixat klart i lägenheten. hem ljuva hem, eller hur?

vi får iaf hjälp av mina föräldrar, som turas om att ha oliver några timmar på dagen. idag är oliver hos min mamma. imorgon ska han vara hos min pappa.
det blir svårt att packa och hinna med allt med en 15 månader gammal grabb som ska rota i och klättra på allt haha! 

en annan bra sak är att jag och micke kom överens om att i sovrummet, så kommer vi ha en "kontor/-sminkavdelning". vi kommer få ett stort skrivbord av mickes pappa, så på ena sidan kan datorn stå, där vi kan sitta och kuckilura, betala räkningar eller spela. vad vi känner för. och på andra halvan av bordet så kommer jag få en sminkdel. woho!

och oliver får sitt första egna rum! han blir så stor, så fort... älskade lilla fis <3

jag är så taggad på att börja inreda och fixa och dona... olivers rum, vårat sovrum, vardagsrummet... jag är säker på att det kommer bli jättefint och mysigt och vi kommer trivas som fiskar i havet.


 

Presentation


Mamma. Sambo. Förlovad. Storasyster. Bästa vän. Dotter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards