Direktlänk till inlägg 9 april 2015

dagmamma!

Av siid - 9 april 2015 00:45

idag har varit en bra dag! oliver har varit på superbra humör, det har varit fint väder, och jag har varit glad med!
jag, oliver, mamma och min lillasyster åkte till stinsen i sollentuna idag. kollade lite i affärer och fikade. lillasyster köpte nya träningskläder och jag köpte 3 par kallingar åt micke. 
efter vi hade varit där så körde vi lillasyster till hennes jobb, sen åkte jag, mamma och oliver till min mormor och morfar. efter det så åkte vi hem till mig, och vi bjöd mamma på pannkakor.

tidigare idag fick jag ett samtal, ett väldigt trevligt sådant! 
oliver har fått plats hos en dagmamma. vårat förstahandsval till och med! jag blev så glad så jag va tvungen att göra en happydance! oliver börjar alltså hos dagmamma i augusti. han börjar bli stor.... han blir 1 år om 10 dagar. kan någon förklara för mig vart tiden tar vägen?! 
det känns som att det är typ 4-5 månader sen han föddes. jösses....

nu ska jag iaf forska lite i ämnet "hårförlängning/färgning", åh denna djungel....godnatt!

 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av siid - 4 december 2015 12:05

Tjabba tjena! Idag har jag varit på vårdcentralen och träffat min läkare. Jag fick mediciner: antidepressiva och ångestdämpande. För 2 veckor sen fick jag sömntabletter, som ska hjälpa mig att somna och behålla sömnen. Och i början av januari, eve...

Av siid - 26 september 2015 01:12


hoppla! jag måste berätta om min nya vän: josefine!josefin, hittade jag på facebook. jag sökte efter någon här ute på ekerö som kunde göra naglar! blev tipsad om jossan.wow, säger jag bara... vilken perfect match! hon har nästan lika skev humor som j...

Av siid - 25 september 2015 01:00

ahmen tja! glömde visst bort bloggen lite... sist jag skrev så va det straxt innan vi flyttade. flytten gick jättebra! vi trivs som fiskar i vattnet! kan även berätta att oliver har börjat på dagis, där han trivs såååå bra! jag har även fyllt år! b...

Av siid - 14 juli 2015 01:00


tjabba tjena. nu är det så att vi flyttar på måndag, den 20e.och började packa igår. jävlar asså.... det här är första riktiga gången jag flyttar. innan har jag bara flyttat med mina kläder och lite skit. men nu ska allt ner. jag får näst intill pani...

Av siid - 5 juni 2015 01:00

halloj!har inte skrivit på ett tag, eftersom jag inte tänkt på bloggen över huvudtaget.men nu är jag har här iaf! det nya är att vi ska flytta, äntligen!vi ska flytta till ekerö, och ta över mickes pappas lägenhet. en 3a!är så nöjd över det, jag och ...

Presentation


Mamma. Sambo. Förlovad. Storasyster. Bästa vän. Dotter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards