Direktlänk till inlägg 14 april 2015

stress, prestationsångest och små steg.

Av siid - 14 april 2015 00:45

på söndag fyller oliver 1 år, jävlar va fort tiden går! vi hänger knappt med....
på lördag ska vi iaf ha kalas, därav stress och prestationsångest. iaf från mitt håll, micke är lugn som en filbunke. imorgon ska jag och min mamma åka till panduro, jag ska köpa lite saker så jag kan göra en tårta till oliver. lite sockerpasta och dekorationer hade jag tänkt! 
mickes pappas sambo ska göra en chokladtårta, och mickes mamma fixar en prinsesstårta.
på fredag ska jag och micke baka bullar hela kvällen. och sen på lördag ska vi upp tidigt för att "dekorera" och ställa iordning allt för kalaset: ställa in bord och stolar och blåsa upp ballonger och serpentiner! 

oliver har börjar släppa möblerna nu, idag faktiskt! innan har han bara gått om man håller om honom i handen eller om han går längst med möblerna.
och för några dagar sen gick han några steg mellan mig och micke. idag släppte han taget om stolen han stod mot och vände sig om och gick 3 steg. jag satt i soffan i ett mindre chocktillstånd!
lilleman börjar bli stor! <3

idag har oliver även badat med skumbad för första gången. det var väldigt uppskattat!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av siid - 4 december 2015 12:05

Tjabba tjena! Idag har jag varit på vårdcentralen och träffat min läkare. Jag fick mediciner: antidepressiva och ångestdämpande. För 2 veckor sen fick jag sömntabletter, som ska hjälpa mig att somna och behålla sömnen. Och i början av januari, eve...

Av siid - 26 september 2015 01:12


hoppla! jag måste berätta om min nya vän: josefine!josefin, hittade jag på facebook. jag sökte efter någon här ute på ekerö som kunde göra naglar! blev tipsad om jossan.wow, säger jag bara... vilken perfect match! hon har nästan lika skev humor som j...

Av siid - 25 september 2015 01:00

ahmen tja! glömde visst bort bloggen lite... sist jag skrev så va det straxt innan vi flyttade. flytten gick jättebra! vi trivs som fiskar i vattnet! kan även berätta att oliver har börjat på dagis, där han trivs såååå bra! jag har även fyllt år! b...

Av siid - 14 juli 2015 01:00


tjabba tjena. nu är det så att vi flyttar på måndag, den 20e.och började packa igår. jävlar asså.... det här är första riktiga gången jag flyttar. innan har jag bara flyttat med mina kläder och lite skit. men nu ska allt ner. jag får näst intill pani...

Av siid - 5 juni 2015 01:00

halloj!har inte skrivit på ett tag, eftersom jag inte tänkt på bloggen över huvudtaget.men nu är jag har här iaf! det nya är att vi ska flytta, äntligen!vi ska flytta till ekerö, och ta över mickes pappas lägenhet. en 3a!är så nöjd över det, jag och ...

Presentation


Mamma. Sambo. Förlovad. Storasyster. Bästa vän. Dotter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards